Wpływ nowych trendów na marketing sportowy

Cyfryzacja napędza zmiany w marketingu sportowym w 2019 r. Zespoły i sponsorzy coraz bardziej rozumieją, że dzisiejszy fan sportu lubi sport na różnych ekranach i urządzeniach, od HDTV po iPady i smartfony, a każda dobra agencja marketingu sportowego rozumie, że zaangażowanie kierowcy w całym spektrum jest kluczem do sukcesu. Sponsorzy uznają, że sportowcy dzisiaj rywalizują o sposoby wykorzystania tych zasobów w marketingu cyfrowym. Jeśli jesteś w tej branży, oto kilka trendów istotnych do śledzenia w tym roku.

Marketing sportowy – bardziej osobisty

Dzisiejsza technologia umożliwia zespołom i ligom poznanie swoich klientów (fanów) i ich upodobań. Podobnie jak w przypadku każdej innej firmy, zespoły sportowe wykorzystują te szczegółowe analizy, aby zapewnić swoim fanom wysoce osobiste, dostosowane i wciągające doświadczenia oparte na ich wcześniejszych interakcjach i zachowaniach związanych z zespołem. Fani mogą spodziewać się klipów wideo, ofert specjalnych i spersonalizowanych treści które agencja marketingu sportowego projektuje zgodnie z ich preferencjami.

Zapraszamy na http://www.tomaszjakubowski.pl/.

Mocna pozycja streamingu online

Odkąd technologia umożliwia abonentom strumieniowe nadawanie video przez Internet na ekranach i urządzeniach. – ten produkt zdobył naprawdę ogromną popularność wśród podzbioru klientów kablowych, którzy subskrybują tylko kanały sportowe. Będzie to miało wpływ na sponsorów, którzy liczą na marketing telewizyjny, bo przekazy online zazwyczaj obejmują niewiele reklam, więc będą musieli opracować nowe sposoby zaangażowania tych klientów, by móc mieć szansę na zdobycie ich większej uwagi.

Be the first to comment on "Wpływ nowych trendów na marketing sportowy"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*