Powszechnie wiadomo, że angielski dla firm jest oficjalnym językiem biznesu. Wynika to z faktu, że w ostatnich latach doświadczyliśmy rewolucji biznesowej spowodowanej zjawiskiem globalizacji i koniecznością rozszerzenia tradycyjnych rynków na nowe horyzonty. Oznaczało to również, że angielski dla firm stał się niezbędnym narzędziem w najlepszych miejscach pracy, a opanowanie go do perfekcji oznacza zdobycie najlepszych klientów lub pozostanie w stagnacji. Czy wiesz, że 1,5 miliarda ludzi na świecie mówi po angielsku, co czyni go najczęściej używanym językiem na świecie? Ponadto 375 milionów to native speakerzy. Ponadto angielski jest językiem urzędowym w 67 krajach. Jeśli przełożymy to na terytoria geograficzne, zobaczymy, że angielski jest używany dosłownie na każdym kontynencie na świecie. Imponujące, prawda? Cóż, wyobraź sobie możliwości biznesowe, które można ci przedstawić.
Zalety internacjonalizacji Twojej firmy
W obecnym kontekście biznesowym internacjonalizacja Twojej firmy może być kluczowym krokiem, na który czekałeś, aby zacząć rozwijać swoją firmę non-stop. Z tego właśnie powodu istnieje wiele korzyści, które wybór tej strategii może przynieść:
Profesjonalizm: Otwarcie się na nowe obszary geograficzne sprawi, że Twoja firma będzie postrzegana jako stabilna, potężna i niezawodna (ponieważ tylko dochodowe firmy, które są pewne swoich produktów / usług, odważą się podjąć ten krok).
Ekspansja biznesowa: Obecność w nowych obszarach sprawi, że wyróżnisz się na tle konkurencji i doprowadzi do tego, że znacznie więcej osób dowie się o Twoim istnieniu.
Wysokie zyski finansowe: Zagraniczne firmy są mniej niechętne do ustalania wyższych budżetów, więc oferty biznesowe, które otrzymuje Twoja firma, będą lepsze.
Rozwój korporacyjny: Rozszerzenie działalności na inne obszary jest bardzo dobrą reklamą zarówno ogólnie, jak i wewnętrznie w firmie. Jeśli pracownicy zobaczą, że firma się rozwija, będą szczęśliwi, że są częścią firmy, która nie znajduje się w stagnacji. W ten sam sposób pracownicy ci mogą otrzymywać wewnętrzne awanse i nowe możliwości zatrudnienia.
O tym warto pamiętać!
Jeszcze kilka miesięcy temu wiele lekcji udzielanych firmom odbywało się w towarzystwie IN, co oznacza, że nauczyciel prowadził zajęcia w biurze klienta. Jest to obecnie znacznie większe wyzwanie, dlatego firmy nauczające języka angielskiego oferują tego typu metodologię bez bezpośredniego kontaktu, poprawiając zarówno bezpieczeństwo, jak i komfort. Poza tym rodzimy nauczyciel jest odpowiedzialny za kontynuację i ciągłe doskonalenie. Wreszcie osoba ucząca się osiąga taki komfort, że jest zrelaksowany i otrzymuje szkolenie w optymalny sposób. Z drugiej strony metoda opiera się na neuro-treningu, w którym uczeń jest poddawany bodźcom zewnętrznym, które pozwalają jego mózgowi na strukturę w najlepszy możliwy sposób dla danego języka. Co więcej, nauka jest rozwijana w całkowicie przyjaznym i motywującym środowisku, aby uczeń był zawsze otwarty na szkolenie, uzyskując optymalne wyniki i ewolucję. Warto także wejść na: Language business